Masáž po tréninku

31
Bře
| Rubrika

Masáže paří mezi běžné regenerační techniky profesionálních sportovců. Je tedy vhodné, aby je využívali i kondiční sportovci? Podívejte se co vám masáž přinese.

Přečíst článek

Deload

27
Led
| Cvičení

Deload je důležitý, aby se vaše tělo zregenerovalo. Hlavně jde o klouby, šlachy, svaly. Navíc se vám vrátí chuť do tréninku. I pokud nejste vrcholový sportovec, tak můžete z této strategie těžit. V tomto článku vám poradím, jak si volno plánovat.

Přečíst článek

Akrojóga

23
Led
| Cvičení

Cvičení se nejlépe dělá v páru, akrojóga jej posune ještě o level dále. Co to obnáší se dozvíte v článku

Přečíst článek

EMOM

13
Led
| Cvičení

Efektivní tréninková metoda pro budování kondice a síly. Přidejte do svého tréninku různorodost.

Přečíst článek

Cíle a plánování

30
Pro
| Rubrika

Jak je možné, že většina lidí při pokusu o změnu postavy neuspěje? Vždyť se jedná jen o dodržení celkem jednoduchých principů. Většina lidí ví přesně, co má dělat, pouze se toho nedrží.

Přečíst článek

Motivace aneb mějte radost ze cvičení

8
Pro
| Rubrika

Jak se namotivovat na trénink? Jednoduchou odpověď nemá asi nikdo, ale pokusím se aspoň naznačit možný přístup.

Přečíst článek