Sacharidy

8
Kvě
| Výživa

Tento článek věnujeme jedné ze tří hlavních částí stravy, a to sacharidům

Přečíst článek

Tuky

19
Dub
| Výživa

V tomto článku si přiblížíme další z hlavních živin, a to tuky

Přečíst článek

Masáž po tréninku

31
Bře
| Rubrika

Masáže paří mezi běžné regenerační techniky profesionálních sportovců. Je tedy vhodné, aby je využívali i kondiční sportovci? Podívejte se co vám masáž přinese.

Přečíst článek

Regenerace, zdraví a dlouhověkost

10
Bře
| Zdraví

Tři jednoduché tipy, které mohou zlepšit jak váš trénink, tak vaše zdraví, a podle některých průzkumů dokonce i prodloužit život. Vyberte si minimálně jeden tip a pokuste se z něj udělat každodenní návyk.

Přečíst článek

Jak správně sedět

1
Bře
| Zdraví

Sezení je činnost, kterou děláme velkou část dne. Víte, jak to dělat bez bolesti?

Přečíst článek

Zakázané cviky

24
Úno
| Cvičení

V posilovnách je k vidění spousta zajímavých kreací, které zaujmou celou posilovnu a šíří se ve formě videa internetem. Do tohoto článku jsem ale zařadil cviky, které jsou ještě i dnes spoustou lidí považovány za prospěšné, přitom jejich zařazení do tréninku je minimálně kontroverzní.

Přečíst článek

Silová vytrvalost

10
Úno
| Cvičení

Po absolvování pár týdnů podle tohoto návodu můžete zvýšit maximální počet opakování až o třetinu. Pozor, připravte se, že občas budete mít problém popadnout dech.

Přečíst článek

Střevní mikrobiom 2.

31
Led
| Zdraví

Mikrobiom hraje velkou roli v našem životě, silně ovlivňuje to, jak se cítíme. Více se dozvíte v článku

Přečíst článek

Deload

27
Led
| Cvičení

Deload je důležitý, aby se vaše tělo zregenerovalo. Hlavně jde o klouby, šlachy, svaly. Navíc se vám vrátí chuť do tréninku. I pokud nejste vrcholový sportovec, tak můžete z této strategie těžit. V tomto článku vám poradím, jak si volno plánovat.

Přečíst článek

Akrojóga

23
Led
| Cvičení

Cvičení se nejlépe dělá v páru, akrojóga jej posune ještě o level dále. Co to obnáší se dozvíte v článku

Přečíst článek

Pu-Erh

19
Led
| Rubrika

několikrát oxidovaný čaj, který zraje za přítomnosti bakterií

Přečíst článek

Sporty

10
Led
| Cvičení

Víte, jaké sporty jsou pro vás vhodné? Tady se to dozvíte.

Přečíst článek

Cíle a plánování

30
Pro
| Rubrika

Jak je možné, že většina lidí při pokusu o změnu postavy neuspěje? Vždyť se jedná jen o dodržení celkem jednoduchých principů. Většina lidí ví přesně, co má dělat, pouze se toho nedrží.

Přečíst článek

Redukce a objem

27
Pro
| Rubrika

Jak jsem se cítil při svém pokusu o fázi objemovou a redukční?

Přečíst článek

Kalistenika

17
Pro
| Cvičení

Kalistenika, neboli cvičení s vlastní vahou je jedním z mnoha silových sportů které jsou nám k dispozici a můžeme z nich vybírat.

Přečíst článek

Bílkoviny

15
Pro
| Výživa

Článek o poslední ze tří hlavních živin, a to o bílkovinách.

Přečíst článek

Mrkvové šátečky

13
Pro
| Dezerty

Mrkvové šátečky sice nepatří vyloženě mezi fitness jídlo, ale jsou příjemnou a zdravější obměnou těch klasických.

Zhlédnout recept

Svaly lopatek

12
Pro
| Zdraví

Svaly lopatek jsou u mnoha lidí příčinou nejen poruchy držení těla a stoje, ale i bolestí zad. Jejich zesílením a vyrovnáním dysbalancí se můžeme zbavit i problémů vzdáleně s lopatkami nesouvisejícími.

Přečíst článek

Motivace aneb mějte radost ze cvičení

8
Pro
| Rubrika

Jak se namotivovat na trénink? Jednoduchou odpověď nemá asi nikdo, ale pokusím se aspoň naznačit možný přístup.

Přečíst článek

Jak začít žít jinak

22
Lis
| Rubrika

Chcete vědět, jak jsem změnil svůj život? Tady se to dozvíte.

Přečíst článek

Výživa a suplementace pro mládež a dorost

22
Lis
| Výživa

Tento článek je zejména pro rodiče mladých sportovců, aby měli alespoň základní představu o tomto tématu.

Přečíst článek

Krční páteř

22
Lis
| Zdraví

Krční páteř může způsobovat i problémy s ní zdánlivě nesouvisející. Víte, jak se jich zbavit?

Přečíst článek

Korekce stoje

22
Lis
| Zdraví

Jak správně stát

Přečíst článek